Відповіді на запитання:
Яку продукцію можна повернути або обміняти?
Продукти харчування можливо повернути або обміняти лише у випадку, якщо вони виявились неналежної якості (відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).
Продукцію можна вважати товарами неналежної якості, якщо вона:
- має пошкодження, у тому числі упаковки,
- має дефекти,
- з терміном придатності, що минув.
Повернення товарів належної якості не допускається.
Як подати заявку на повернення чи обмін товару?
Ви можете подати заявку двома способами:
1. У магазині, в якому було придбано товар неналежної якості.
Для цього потрібно написати заяву за зразком, який Вам надасть продавець. З собою необхідно мати:
- документ, що підтверджує оплату товару (чек),
- документ, що засвідчує особу.
2. На сайті
Будь ласка, у зверненні вкажіть:
- ПІБ покупця,
- номер телефону покупця,
- дату придбання товару,
- адресу магазину, у якому була здійснена покупка.
Обов’язково прикріпіть фото товару, на якому видно дефект і документ, що підтверджує оплату товару (чек).
Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Протягом якого часу з моменту придбання можна подати заявку?
Заява покупця щодо повернення або обміну товару неналежної якості приймаються в межах терміну придатності товару. Повернення товару після закінчення терміну придатності не допускається.
Будь ласка, врахуйте, що повернення або обмін можливо здійснити якщо після покупки були дотримані умови зберігання товару.
Як швидко я можу розраховувати на компенсацію або обмін?
Після успішного подання заявки ми починаємо її розгляд. За потреби проводимо експертизу на виробництві. Якщо експертиза не потрібна, відповідь щодо обміну чи повернення надійде протягом двох діб. Процедура обміну або повернення здійснюється протягом 7 днів від моменту звернення клієнта.
Надіслати заяву на розгляд